Jouw ticket naar emailmarketing die voor je werkt

Een sterk online fundament van je  bedrijf.

Een weergaloze klantreis die van leads, klanten maakt en van klanten, fans.

Vrijheid en tijd in je bedrijf om jouw persoonlijke en zakelijke dromen te realiseren.

 

 

Is e-mailmarketing een gedoe?

Je wilt iets met e-mailmarketing maar je weet niet goed waar te beginnen of het volledig te benutten? Lees dan even verder.

Waarom automatische e-mailcampagnes?

Je bent als ondernemer lekker bezig. Je bent consistent zichtbaar op social media en je haalt daar ook klanten uit. Maar wat nu als Instagram of Facebook ermee stopt? Wat dan? Dan ben je ineens al je contacten kwijt.

Je wilt in je online business dus niet wedden op één paard. Je wilt je contacten in eigen beheer houden. Hoe doe je dat? Heel simpel. Door e-mailmarketing.

En ik hoor je al denken…leuk hoor: e-mailmarketing maar eigenlijk weet ik niet zo goed wat het precies is.

Simpel gezegd omvat e-mailmarketing alle vormen van marketing via e-mail.

De bekendste vorm is natuurlijk de nieuwsbrief (waar jij natuurlijk een mega-leuke andere naam voor hebt…). Maar ook automatische e-mailcampagnes vallen hieronder. Denk bijvoorbeeld aan een funnel na je weggever om zo uiteindelijk bij je productaanbod te komen.

Een efficiente manier van het onderhouden van contact met jouw klanten

Alles wat jij je klanten wilt vertellen, regel je via e-mailmarketing. Het is de manier om jouw klanten en leads op een betrokken en persoonlijke manier kennis met jou en je diensten te laten maken.

ActiveCampaign

of Mailblue?

Als je met mij gaat werken, werk je automatisch ook met Mailblue.

MailBlue is een certified partner van ActiveCampaign. Dit betekent dat MailBlue een aanbieder is van de e-mailmarketingsoftware van ActiveCampaign, maar dan in het Nederlands. Inhoudelijk zit er geen verschil tussen de twee systemen.

Om deze tekst een beetje leesbaar te houden heb ik het verder over Mailblue (maar je mag er ook ActiveCampaign voor in de plaats zetten, wat jij wilt 😊).

E-mailmarketing, funnels, automations & nieuwsbrieven. Het voelt vaak als “maar hoe dan?”

Als je nog nooit met e-mailmarketing hebt gewerkt, kan ik me voorstellen dat het ingewikkeld lijkt. En ook als je er al wel mee werkt kun je tegen grenzen aanlopen van wat jij denkt dat mogelijk is.

Welke bezwaren kun jij afvinken?

  • E-mailmarketing is vast heel technisch.
  • Waar moet ik dan beginnen?
  • Het ziet er allemaal erg ingewikkeld uit.
  • Ik zit al bij een ander systeem dan ActiveCampaign of Mailblue. Hoe moet ik overstappen?
  • Ik heb wel wat automations en funnels staan, maar ik weet niet hoe ik er meer uit kan halen.
  • Hoe krijg ik meer contacten op mijn lijst?

Wat voor jou een vraag is, is voor mij een weet!

Het is zelf mijn ticket naar freedom in mijn eigen business en die van mijn klanten.

Wil jij jouw e-mailmarketing gewoon goed aanpakken? …Kies dan één van de onderstaande pakketten waarmee ik jou mag helpen.

    Om jou te helpen, heb ik drie pakketen waar je uit kunt kiezen

    Het instappakket wanneer je wilt starten met e-mailmarketing.

    Een overstappakket wanneer je al gebruik maakt van e-mailmarketing via een ander systeem dan Mailblue en graag wilt overstappen naar Mailblue.

    Of het doorstappakket wanneer je een Mailblue veteraan bent en alle mogelijkheden wilt benutten maar niet weet hoe.

      Funnel fun

      Mijn naam is Rhodee en ik ben jouw specialist op het gebied van funnels en automations in Mailblue.

      There.. I said it.

      Funnel fun is voor mij je bedrijf op zo’n manier automatiseren dat jij tijd overhoudt om aan je bedrijf te werken en te ondernemen op een manier die bij jou past.

      En – en dat is misschien nog wel belangrijker – door het automatiseren van je bedrijf houd jij meer tijd over voor dingen die niets met je bedrijf te maken hebben.

      De leuke dingen van het leven, zeg maar.

       

      Rhodee heeft mijn vragen en uitdagingen op het gebied van automatiseringen en funnels zo fijn voortvarend opgepakt en ingericht! Een pak van mijn hart, want ze regelt het niet alleen: ze deelt ook haar kennis en geeft tips hoe het zelf te doen. En dat is fantastisch!

      Marjolein van Braam Morris

      www.marjoleintekent.nl

      Ik gebruik al een aantal jaar ActiveCampaign en had een flinke e-maillijst. Maar na mijn zwangerschapsverlof was het tijd om die op te schonen. Ik kwam er alleen zelf niet goed uit hoe dat efficiënt te doen. En zonder per ongeluk de verkeerde mensen te verwijderen…

      Na een kort en to the point gesprek met Rhodee besproken wat er moest gebeuren en waar zij mij mee zou helpen.  Ik schreef 3 mails, Rhodee zorgde voor een goed opgebouwde ‘opschoon’ automation.

      Ook maakte richtte ze een winback automation in. Zodat mensen die lang hun mails niet openen een ‘wil je blijven’ mailtje ontvangen en indien nodig uit mijn lijst verwijderd worden.

      De communicatie liep soepel. Ik kreeg ook goeie tips en kon mijn vragen aan Rhodee stellen. Eef heeft mij veel tijd en vermoedelijk ook heel veel frustratie bespaard

      Karlijn Bluijs

      www.voedingiskracht.nl

      Via mijn coach kwam ik in contact met Rhodee, ik had al veel positieve verhalen over haar gehoord.

      Direct vanaf het eerste contact had ik een fijne klik met haar en snapte ik waarom mijn coach zo positief over haar is. Rhodee is enthousiast, denkt vooruit en is zeer behulpzaam. Ik had nog niet eerder met MailBlue gewerkt, maar Rhodee heeft me stap voor stap bij de hand genomen.

      Rhodee heeft het bouwen van een campagne in kleine stukjes opgebroken en mij van de ene naar de andere stap begeleid. Zo was het bouwen van mijn mailinglijst een plezierige klus waar ik ook veel van geleerd heb. Rhodee nam echt de tijd om het me uit te leggen en gerust te stellen.

      Door Rhodee’s aanpak liep de samenwerking heel vlot en was mijn campagne binnen no time up and running. Kortom, ik raad samenwerken met Rhodee van harte aan!

      Sjanne Marie van de Groenendaal

      www.goudenschil.nl

      De volgende stap
      in e-mailmarketing maken?

      Wil jij zonder technische frustratie je bedrijf zo inrichten dat je tijd overhoudt voor de dingen die voor jou belangrijk zijn? Bepaal dan of jij een instapper, een overstapper of een doorstapper bent en neem contact met mij op

      8 + 15 =