Starten met

e-mailmarketing

Iedereen roept dat je iets met e-mailmarketing moet maar hoe dan en wat dan want e-mailmarketing is een compleet nieuwe wereld voor je.

Herken je dit? 
  • Jouw eerste gedachten bij e-mailmarketing zijn spam en opdringerige en schreeuwerige verkoopmails. Daarnaast vraag jij je oprecht af of mensen überhaupt wel op jouw mailtjes zitten te wachten.
  • Je hebt geen idee wat je eigenlijk in de mailtjes moet zetten en hoe vaak mail je? Is 1x in de maand genoeg? (spoileralert, dat is niet genoeg. Met die frequentie denken mensen iedere keer dat jij mailt: “Wie is u?”)
  • Tegelijkertijd ben je een beetje bang dat je de boot mist door e-mailmarketing niet voor je bedrijf toe te passen. Helemaal in deze tijd waarin online bedrijfsvoering een life-saver is  voor veel ondernemingen. En de horror verhalen over geblokkeerde social media accounts en dan niet meer nieuwe klanten kunnen werven, lees jij ook.
  • However, de gedachte aan de technische shizzle die ongetwijfeld bij e-mailmarketing komt kijken, is voor jou een reden om de eerste stap maar te blijven uitstellen.
    • Je hebt al tig YouTube filmpjes bekeken  om erachter te komen hoe je moet beginnen en hoe het werkt. Maar op de vraag of je Mailblue, ActiveCampaign of Mailchimp moet kiezen, weet je nog steeds niet het antwoord [het antwoord is overigens Mailblue :)]
      • Het meest frusterende van alles is dat je e-mailmarketing systeem ondanks jouw inspanningen nog steeds niet is ingericht én omdat je hier toch veel tijd aan hebt besteed, heb je ook nog omzet laten liggen.

       

      Hoe zou het daarom voor je zijn wanneer:

      ✔Jij heerlijk bezig kunt zijn met je klanten. Doet waar je energie van krijgt en goed in bent terwijl ik ondertussen jouw e-mailmarketing systeem inricht.

      ✔Jouw sales gewoon doordraait omdat je daar tjid voor hebt. Tijd die je niet hoeft te besteden aan het uitvogelen hoe je e-mailmarketing implementeert.

      ✔Je niet langer vol frustratie naar je laptop hoeft te staren om technische shizzle uit te voeren die te maken heeft met e-mailmarketing.

      ✔Je niet nog 24 YouTube tutorials hoeft te kijken maar ik bij deze voor jou het besluit neem dat je gaat werken met Mailblue omdat dat het beste systeem is.

      ✔Ik ervoor zorg dat alles rond e-mailmarketing ingericht is en draait en het enige wat jij nog moet doen, is een mail typen zodat deze nagenoeg automatisch de deur uitgaat naar jouw ideale klant.

           

              Dit krijg je wanneer jij het starten met
              e-mailmarketing aan mij uitbesteedt:
              • Een sterk online fundament van je bedrijf waardoor je niet meer afhankelijk bent van Social media om je klanten te bereiken. Want Social media kanalen komen en gaan (riep er niet iemand Clubhouse… ) maar mail blijft bestaan. Al jaren. En dat gaat niet veranderen.
              • Een compleet ingericht systeem waarmee jij nieuwsbrieven gaat versturen zodat (potentiële) klanten je beter leren kennen en jij jouw expertstatus laat zien door waardevolle kennis te delen waardoor er sales gegenereerd wordt.
              • Kortom, een solide basis waarmee jij leads, klanten en fans op een onvergetelijke klantreis meeneemt.

               

              Dit houdt het startpakket in:

              kennismaking

              In het eerste kennismakingsgesprek sta jij op het podium:). Ik stel je namelijk een flink aantal vragen om een goed beeld te krijgen van jouw bedrijf en wat jouw wensen zijn.

              techniek

              De techniek die om de hoek komt kijken om het e-mailmarketingsysteem Mailblue in te richten én te koppelen aan je website, hoef jij niet te doen. Dat doe ik voor je. Hoe lekker is dat!

              mail

              Ik maak een e-mailtemplate voor je in Mailblue. Zo heb je altijd een goed werkend format voor handen die je kunt gebruiken voor je nieuwsbrieven. Het enige wat jij hoeft te doen, is deze te vullen met jouw teksten.

              formulier

              E-mailabonnees moeten jouw nieuwsbrief kunnen aanvragen en daar heb je een inschrijfformulier voor nodig. Dat formulier maak ik voor je én ik zorg ervoor dat dit formulier op jouw website komt te staan. Jij hebt er verder geen omkijken naar.

              lijsten

              Om jouw e-mail contacten te kunnen mailen, heb je lijsten nodig waar ze op komen te staan. Die lijsten maak ik voor je aan.

              tips

              Je ontvangt een overzicht met 25 nieuwsbrief onderwerpen zodat jij genoeg inspiratie hebt voor de komende 25 weken. Daarnaast ontvang je ook 20 direct toepasbare tips waarmee jij jouw e-maillijst nog sneller laat groeien.

               

              automations

              Als het gaat om e-mailmarketing dan gaat het om kwaliteit boven kwantiteit. Ik richt daarom een aantal automations voor je in waardoor je geen waardeloze lijsten hebt met inactieve lezers maar alleen nieuwsbrieven verstuurt naar mensen die ‘m echt willen (blijven) ontvangen.

              zoom

              Wanneer alles staat en jij zelf aan de slag gaat, dan hebben we na twee maanden nog een 30 minuten nazorgcall. Ik weet namelijk zeker dat je tegen die tijd vragen hebt over het systeem. En heb je geen vragen dan heb ik nog wel een aantal punten die ik met je doorloop, naloop en extra vertel waardoor je toekomstige nieuwsbrieven nog beter geopend en gelezen worden.

              zoomcall

              Ik weet hoe het gaat. Als ik je laat zien hoe het werkt, is het je allemaal duidelijk….totdat je er zelf mee aan de slag gaat 🙂 Daarom krijg je van mij eerste hulp bij technische stress video’s waarin ik alle punten en stappen uitleg die jij moet doorlopen om je nieuwsbrief naar de juiste mensen te sturen zonder technisch gedoe. Volg die stappen en het versturen doe je met twee vingers in de welbekende neus.

              Het startpakket plus weggever

              Het is je ondertussen wel duidelijk dat e-mailmarkting één van de belangrijkste marketing tools is om je bedrijf te laten groeien. Waarschijnlijk weet je ook dat een weggever nodig is om je e-maillijst uit te breiden. Heb je nu al een weggever gemaakt? Dan help ik je om deze te implementeren. Ik zorg voor een zogenaamde weggever funnel bestaande uit 6 a 7 opvolgmailtjes. Met wat ik weet over e-mail en opvolgmails heb ik templates voor je gemaakt die je alleen nog maar hoeft in te vullen. Heb je nog geen weggever omdat je niet weet hoe je deze maakt, dan heb ik een video voor je opgenomen waarin ik het uitleg. Jij kunt daarna zelf aan de slag. En is ‘ie’ gereed, dan implementeer ik ‘m voor je.

              Wil jij op korte termijn starten met e-mailmarketing als marketingtool en wil jij een weggever op jouw website zodat mensen deze met 1 klik kunnen downloaden? Een weggever die ervoor zorgt dat jouw lijst groeit? Dan is de investering hiervoor:

              497 euro exclusief BTW

              Nu eindelijk aan de slag met e-mailmarketing zonder gedoe waarbij ik alle technische shizzle voor je oppak zodat jij binnen enkele weken een eigen systeem hebt?

              Een systeem waarmee jij direct een vliegende start maakt?

              Neem dan contact met mij op via het onderstaande contactformulier en dan spreken wij elkaar snel!

              De eerste stap
              in e-mailmarketing
              zetten?

              15 + 2 =